Akademia Sztuk i Nauk Interaktywnych ogłosiła laureatów 22. edycji Nagród DICE. Najwięcej statuetek, bo aż 9, zabrali ze sobą w tym roku twórcy "God of War", zaś sam tytuł został wybrany najlepszą produkcją zeszłego roku.
Gra Roku -
"God of War" Sieciowa gra roku -
"Fortnite" Najlepsza gra akcji -
"Celeste" Najlepsza gra przygodowa -
"God of War" Najlepsza gra strategiczna/symulacyjna -
"Into the Breach" Najlepsza gra RPG -
"Monster Hunter: World" Najlepsza gra sportowa -
"Mario Tennis Aces" Najlepsza gra wyścigowa -
"Forza Horizon 4" Najlepsza gra rodzinna -
"Unravel 2" Najlepsza bijatyka - "Super Smash Bros. Ultimate" Najlepsza gra przenośna - "Florence" Najlepsza gra VR/AR - "Beat Saber" Wybitne osiągnięcie techniczne -
"Red Dead Redemption 2" Wybitne osiągnięcie w reżyserii gry -
"God of War" Wybitne osiągnięcie w projekcie gry -
"God of War" Wybitne osiągnięcie w opowiadaniu historii -
"God of War" Wybitne osiągnięcie w oprawie dźwiękowej -
"God of War" Wybitne osiągnięcie w kompozycji muzyki - "God of War" Wybitne osiągnięcie w kreacji bohatera - Kratos z
"God of War" Wybitne osiągnięcie w projekcie artystycznym -
"God of War" Wybitne osiągnięcie w animacji -
"Marvel's Spider-Man" Wybitne osiągnięcie dla gier niezależnych -
"Celeste" Wybitne osiągnięcie techniczne VR/AR - "Tónandi"